Een nieuwe reis - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg erik

14 November 2023 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Het is al weer lang stil geweest op deze site, maar daar gaat toch gelukkig weer verandering in komen.

In januari heb ik weer een reis gepland. Op 2 januari ga ik om 20.55 vertrekken naar Abu Dhabi. Hier heb ik een overstap van 17 uur. In die tijd kan ik de stad gaan bekijken en dan vlieg ik in de avond weer verder naar Kuala Lumpur. Waar ik op 4 januari om 10.40 plaatselijke tijd aan hoop te komen. Tot daar is mijn reis inmiddels gepland en vanaf daar ga ik wel zien hoe ik me dan voel en of ik nog zin heb om door te vliegen naar Hanoi of dat ik daar een overnachtingsplek ga zoeken. Want dat is dit keer wel mijn doel om eindelijk een keer naar Vietnam te gaan.

Met de voorbereidingen heb ik het eerste avontuur al beleefd. Ik had namelijk overal gelezen dat ik voor een 3 maanden visum naar de ambassade van Vietnam in Den Haag moest en dat heb ik gister dan ook maar gedaan. Bij de ambassade aangekomen gaven ze me door dat dit niet meer kon, omdat er alleen nog e-visums af worden gegeven. Ze gaven me een website en daar moest ik het maar mee doen. Vandaag na veel gestuntel dan toch een aanvraag de deur uit weten te doen, dus hopen dat deze horde nu genomen is en de reis ook echt door kan gaan.

En anders wordt de reis gewoon aangepast en is het gewoon even afwachten waar ik allemaal terecht ga komen.

Uiteindelijk kom ik als het goed is 1 maart weer terug op Schiphol, maar dat laatste denk ik nu liever nog niet over na


  • 14 November 2023 - 18:34

    De Koekoeken In Elim:

    Dag Eric,

    Wat weer een onderneming, 2 maanden weg (wat een geluk dat februari een paar dagen korter is).

    We gaan je volgen en zien uit naar jouw bulletins.

    Alvast veel plezier met de verdere voorbereiding. Dat geeft ook al veel (vvor)pret.


  • 14 November 2023 - 20:35

    Marzena :

    Wouw, jij hebt weer een mooie land uitgekozen.

    Ik hoop dat het je lukt met de visum.

    groetjes


  • 14 November 2023 - 20:54

    Willem Braam:

    Hallo Erik, dit wordt vast weer een fantastische reis. Hou mij op de hoogte want wij willen in januari 2025 ook de combinatie reis maken naar Cambodja en Vietnam.

    Een hrle fijne reis toegewenst.


  • 14 November 2023 - 21:18

    Hanny Zwiggelaar :

    Wij wensen jou veel plezier met de voorbereiding en een hele mooie reis


  • 14 November 2023 - 21:46

    De Groentjes:

    We wisten natuurlijk al dat je zou gaan. Maar niet dat er van alles geregeld moest worden. Logisch. Wij zijn dan ook geen echte reizigers. Wij houden het maar bij Frankrijk.

    We gaan je natuurlijk weer volgen. Succes met je voorbereiding.


  • 15 November 2023 - 10:54

    Ferdinand Koekoek :

    Je komt mooi een stuk dichterbij ,misschien kom ik een keer langs op de koffie [e-1f642]

    Maar goed dat je de vlucht naar Hanoi nog niet hebt geboekt , eerst het visa maar geregeld hebben.

    Nog een beetje vroeg maar alvast een goeie reis .


  • 15 November 2023 - 11:22

    Sophia Groen:

    Leuk, je gaat weer een heel avontuur aan.

    Ik ga je weer volgen!

    Groetjes Sophia


  • 15 November 2023 - 13:06

    Hanneke Hammers:

    Leuk om je weer op deze manier te volgen!! Nog even spannend of het gaat lukken dus.


  • 15 November 2023 - 16:17

    Ineke:

    Leuk, dat je ons weer op de hoogte gaat houden van je avonturen. En je komt inderdaad een heel eind in de buurt van Ferdinand. Ben benieuwd of jullie elkaar nog gaan treffen [e-1f609].

    Hopelijk snel en goed bericht over je visum. Dan kan de voorpret echt beginnen.


  • 16 November 2023 - 18:30

    Erik:

    Ha Erik, je hebt weer een mooie reis in het vooruitzicht. Veel plezier! Hopelijk word je visum goedgekeurd!


  • 20 December 2023 - 18:32

    Helena :

    Leuk! Ik ga je zeker volgen.

    Groet,

    Helena


  • 30 December 2023 - 20:21

    Ferdinand Kroon:

    Moatie veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 53185

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: