Bijna weg - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg erik

31 December 2023 | Nederland, Hoogeveen

Goedemorgen allemaal,

Wat al veel reacties, dat motiveert wel om de site bij te houden. En Ferdinand, dat zou toch wel echt wat zijn als we elkaar ergens tegen komen. Maar Australië is nog wel een eindje vanaf Azie.

Hier nog een laatste berichtje uit Nederland voor het vertrek aankomende dinsdag.

De tas is inmiddels zo goed als gepakt en het lijkt erop dat ik lekker weinig bagage heb. Het visum voor Vietnam heb ik gekregen. Na een laatste check op de website van Etihad bleek dat er een operationele wijziging was en of ik die wilde bevestigen. Dit heb ik gedaan waarop het scherm kwam dat het ze speed, maar dat de terugvlucht was gecanceld. Dan schrik je toch even, maar gelukkig kon ik doorklikken en direct een nieuwe vlucht uitzoeken. En die is een stuk korter dan eerst. Ik kan nu op 1 maart de terugweg beginnen en kom dezelfde dag om 18.25 u aan op Schiphol. Dit betekend dat de reis 12 uur korter wordt dan gepland en ik een dag langer vakantie heb. Dus een supermooie verandering.

Verder ga ik mezelf echt uitdagen om zo min mogelijk op de telefoon te gaan, vooral niet vooruit te gaan plannen en liever niet via Booking.com hotelletjes te boeken. Nadat ik dit met mezelf heb afgesproken, heb ik de Sheik Zayed Grand Moskee in Abu Dhabi gereserveerd een hotel via Booking.com in Hanoi geboekt en een bijna onmogelijke vlucht van Kuala Lumpur naar Hanoi geboekt. ( ik ga er vanuit dat deze vlucht niet te halen is , omdat ik te weinig tijd voor de overstap heb. Maar ik zag dat ik de vlucht tot een minuut voor vertrek kon cancelen en dan het geld terug kreeg, dus het is het proberen waard.)

Kortom de afspraak die ik met mezelf heb gemaakt kom ik tot nu toe nog niet echt goed na en er is dus nog volop ruimte voor verbetering.

Maar voor nu iedereen een goede jaarwisseling gewenst om hopelijk een mooi nieuw jaar tegemoet te gaan. Ik ga het tenminste nog even lekker met vrienden uitzitten.

Groeten Erik


  • 31 December 2023 - 12:04

    Groentjes:

    Nou Erik je maakt het wel heel erg spannend met je verhaal. We zijn benieuwd of alles loopt zoals je het graag wilt. Veel plezier,vanavond, met je vrienden en we wensen je een hele fijne reis toe.

    Groetjes uit Dedemsvaart


  • 31 December 2023 - 12:31

    Hilda Ter Steege :

    Alvast een goede reis gewenst Erik. En natuurlijk ook veel heil en zegen voor het nieuwe jaar. Een oude wens maar nog altijd actueel.


  • 31 December 2023 - 12:59

    Sophia Groen:

    Alvast een goede reis! En een fijn uiteinde.

    Groetjes, Sophia


  • 31 December 2023 - 14:50

    De Koekoeken Uut Elim:

    Wej wenst oe een eel mooie tied toe.


  • 31 December 2023 - 17:41

    Annemiek Zwiggelaar:

    Wat een verre reis weer Erik! Maar wens je een goede reis en hoop dat je een mooie tijd hebt daar en we lezen natuurlijk weer graag je avonturen daar en zien graag foto's voorbij komen!

    Voor nu een goed uiteinde en geniet van je reis!


  • 31 December 2023 - 20:12

    Hanny Zwiggelaar :

    Erik voor nu een hele gezellige jaarwisseling en dinsdag een een goede reis


  • 31 December 2023 - 23:19

    Marzena:

    Fijne jaarwisseling en een hele fijne reis.


  • 02 Januari 2024 - 13:22

    Silvia:

    Klinkt goed allemaal Erik. Alsnog de beste wensen voor 2024! Deze reis is wel een heel goed begin v h nieuwe jaar. Ik ga i.i.g. mee lezen. Adios amigo[e-270b][e-1f3fb]


  • 02 Januari 2024 - 15:14

    Sergio:

    Held!

    Wat ontzettend gaaf en dapper dat je dit doet! We hebben het er al een tijdje over en nu is het dan écht zo ver.

    Ik ben erg benieuwd naar je avonturen, dus zal je site dagelijks in de gaten houden. We (je mede anytimers) zullen je zeker missen tijdens de lessen!

    Voorzichtig, en geniet vooral.

    God bless,

    Sergio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 52879

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: