Een vliegticket naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Een vliegticket naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg erik

10 Januari 2016 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier alvast een kort verslagje vanaf nu nog mijn luie stoel in huis.
Maar dat gaat aankomende dinsdag veranderen. Dan brengt Peter me als het goed is naar Schiphol , waar ik een vlucht heb geboekt naar Kuala Lumpur. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet zeker. Ik blijf in ieder geval niet in Maleisie , want daar is het regenseizoen. De vlucht er naar toe was goedkoop en vanaf daar kan ik overal nog heen vliegen. Dus vandaar deze vlucht. Het plan was eerst om naar de Filipijnen te gaan, maar na nader inzien en een tip van een oud collega zie ik daar toch maar vanaf. De veiligheid in dat land is niet echt super en ik wil s'nachts toch eigenlijk wel lekker kunnen slapen.
Dus dat plan is nu overboord gegooid. In het vliegtuig heb ik nog genoeg tijd om even flink na te denken wat ik nu ga doen, aar daar komt vast wel weer wat moois uit.

Ik weet nog niet zeker of ik deze site ga bijhouden, maar dat zie ik wel als ik op reis ben.

Groeten Erik

Denise:

Fijne vakantie Erik!

• 10 Januari 2016 - 18:27

Albert Hartgers:

Erik,fijne vakantie en we zien elkaar Gr.Albert

• 10 Januari 2016 - 20:01

Sophia:

Goede reis. En een hele fijne vakantie.

• 10 Januari 2016 - 21:11

Erik:

Veel plezier en een mooie reis gewenst vanuit Limburg!

• 11 Januari 2016 - 11:44

Bastian En Carolien:

Super dat je weer lekker op vakantie gaat! Alvast goede reis en heel veel plezier. Maar dat gaat vast lukken

• 11 Januari 2016 - 17:42

Sandra:

Hey Erik !! Een fijne vakantie en idd zal vast wel wat op je pad komen en wordt het vast leuk!!

• 11 Januari 2016 - 20:55

Alfred:

Erik,

Goede reis en een goede vakantie!!!

• 13 Januari 2016 - 13:43

De Groentjes Uit Dedemsvaart:

Hoi Erik,
    Wij zijn benieuwd waar je terecht gaat komen. Veel plezier en let een beetje op jezelf, ook wat het eten betreft. ;-)
    Groetjes van de Groentjes uut de Voart

• 13 Januari 2016 - 20:58

Gea:

Hé koekebakker
    Wens je veel plezier en pas een beetje goed op je zelf