Een nieuwe bericht een nieuwe reis - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Een nieuwe bericht een nieuwe reis - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Een nieuwe bericht een nieuwe reis

Door: Erik Koekoek

Blijf op de hoogte en volg erik

10 December 2017 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer een berichtje.
Buiten is het gaan sneeuwen en gaan de foto's natuurlijk over de familie app. Het ziet er heel mooi uit, maar als Ferdinand ( mijn broer) dan een foto stuurd wordt ik toch wel een beetje jaloers. Gelukkig weet ik dat ik dat strand binnenkort in het echt kan zien.

Het plan is namelijk om samen met mijn moeder een kopje koffie bij Ferdinand te gaan drinken en tussen door gaan we als het goed is heel veel zien van wat hij daar de afgelopen jaren heeft gedaan en waar hij heeft gewoond. Ook gaan we een stukje van de immens grote land bekijken.

Het plan wat we tot nu toe hebben is dat mamma en ik woensdag 3 januari 2018 met Turkisch Airlines vanaf Schiphol en na 2 keer overstappen in Perth te gaan landen en dan nog een stukje door te vliegen naar Adelaide waar Ferdinand ons op staat te wachten. We blijven de eerste week in Adelaide en na die week zien we wel wat we allemaal gaan doen. In ieder geval gaat de reis ook naar Albany waar Ferdinand nu woont en via Perth weer terug naar NL. Hier komen we als het goed is weer op 3 februari 2018 aan op Schiphol.

IK weet nog niet helemaal zeker of ik het dagboek weer bij ga houden, omdat het wel veel tijd kost. Aan de andere kant is het wel super mooi om alle belevenissen en reacties een paar jaar later weer terug te lezen.

Nou dat is het voor nu , hopelijk komt er toch weel heel veel achteraan.

Groetjes Erik

• 11 December 2017 - 14:48

Marzena:

Super Erik!! Fijn voor je moeder dat ze zal zien waar Ferdinand woont!!

• 11 December 2017 - 17:04

Erik :

Veel plezier en goede vlucht! Gr. Erik

• 11 December 2017 - 20:49

Ineke:

Haha, leuk om de foto’s hier weer terug te zien. Zo grappig dat contrast tussen ons winterse landschap tegenover 30 graden in Australië.
    Zou leuk zijn als het lukt om te schrijven zodat we mee kunnen reizen met jullie

• 15 December 2017 - 22:04

Gert Jan:

Wauw! Goed vooruitzicht!!

• 04 Januari 2018 - 11:24

De Groentjes Uit Dedemsvaart:

Ook wij hopen dat je foto's en belevenissen met ons deelt. De foto van het strand, die Ferdinand heeft gemaakt, JAAAAAA..... wij zijn daar al geweest. Super, Fantastisch mooi. Toch een beetje jaloers op jullie.;-)
    Jullie zijn nu, ik dit typ, halverwege en we volgen jullie op de voet. Groetjes Bertus en Jacolien