Bijna weg - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Erik koekoek

Blijf op de hoogte en volg erik

02 November 2011 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier nog een laatste berichtje uit Nederland. Er zijn wat mensen die zich afvragen of de reis wel door gaat in verband met de overstromingen.
Maar de reis gaat gewoon door.

De tassen zijn intussen gepakt en morgen vertrek ik naar Dubai. Hier blijf ik 2 dagen en aan het einde van de tweede dag vertrek ik dan naar Bangkok.
Als het goed is kom ik daar op 6 November om 8 uur plaatselijke tijd aan.
(Hebben jullie direkt wat te rekenen)
Ik wil proberen om vanaf daar direkt door te vliegen naar Chiang Mai.
Maar dat zien we daar wel.

Nou het volgende bericht komt hoop ik uit Thailand en ik wens iedereen hier alvast een goeie winter en hopen dat die in januari weer voorbij is

Groeten Erik

  • 02 November 2011 - 20:55

    Sophia Reinders:

    Een goede reis toegewenst.
    We kijken uit naar je belevenissen en foto´s.

    Groetjes, sophia

  • 02 November 2011 - 21:14

    De Groentjes:

    Ja, daar zijn we weer, de groentjes van Noord Stegeren. Ik had je al veel plezier gewenst, en tegen je gezegd, "holt oen ogn goed opn", net als oma Berkenbosch, maar we doen het nog maar eventjes dunnetjes over. Want we willen natuurlijk wel een reactie op je site zetten. Beste Erik, we wensen je heel veel plezier de komende maanden en hopen je in januari weer gezond en wel terug te zien. Groetjes van de Groentjes uit Dedemsvaart

  • 02 November 2011 - 21:21

    Janneke:

    Een hele goede reis!

    groetjes, Janneke

  • 02 November 2011 - 21:28

    Miranda Annen:

    Hoi Erik!

    Nog 1 nachtje in ons “koude” kikkerlandje…

    Ik wens je een hele goede reis! Geniet ervan, en natuurlijk weer mooie foto’s en verslagen op de site zetten. Als hier dan straks een dik pak sneeuw ligt… kunnen wij ook nog even van het mooie weer daar genieten.

    Veel plezier.

  • 02 November 2011 - 21:32

    Roel Strijker:

    Wat weer een prachtige onderneming! Succes en keep on running. (groeten).

  • 02 November 2011 - 21:41

    Evert:

    Ha Erik! weer de hort op! super! Geniet er van en we zien je updates wel weer langs komen!

    mazzl

  • 02 November 2011 - 22:21

    Annemiek:

    volgensmij ging het met mijn bericht niet helemaal goed! dus nog maar een keer.
    wens je een goede reis en veel plezier, en dan lezen we verder wel wat je er allemaal aan het doen bent.

    groetjes annemiek

  • 03 November 2011 - 02:10

    Sandra:

    Hey Erik, veel plezier en geniet er lekker van... want je weet: de tijd vliegt voorbij, en voordat je 't merkt zit je weer in Nederland.....(bbbbrrrr)
    Groetjes
    Sandra, Alfred en Thomas

  • 03 November 2011 - 04:03

    Martin Dijkstra:

    Hoi Erik,

    heel veel plezier!! geniet ervan. Ik zit nu in Australien en ook hier gaat het best. al regent het op het moment:(

    groet, Martin.

  • 03 November 2011 - 10:17

    Albert:

    He Erik goede reis en wij reden het hier wel deze winter groetjes Albert ut Schut

  • 03 November 2011 - 21:39

    Frits Van Ameijde:

    Goede reis en een hele fijne tijd met veel leuke belevenissen !
    Groeten, M&F

  • 04 November 2011 - 10:42

    Helga:

    ik wens je een hele goede reis toe.
    ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat.Ik kijk heel graag uit naar al die belevenissen die je zult krijgen.Ik wens je heel veel plezier.

    groetjes.
    Helga en natuurlijk de rest van de Vosjes.

  • 04 November 2011 - 21:57

    Anneke Van Der Meule:

    Hoi Eric,
    Hoe was het in Dubai? Nog veel gezien in die 2 dagen?
    En nu op naar Bangkok , heel goede vlucht weer gewenst!
    Ik kijk uit naar je foto`s en je belevenissen en ontmoetingen onderweg.
    Groet van Anneke

  • 07 November 2011 - 17:10

    Frits En Marianne:

    Hallo Erik
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin.Wij vinden het leuk om jouw reisverslag te volgen. Succes en veel plezier verder ! Groeten Frits en Marianne van Ameijde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 52862

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: