Pssst. - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Pssst. - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Pssst.

Door: Erik koekoek

Blijf op de hoogte en volg erik

27 Augustus 2011 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Ja deze site bestaat nog steeds. En ik ben van plan om hem weer flink te gaan gebruiken.Dus als je het nog leuk vind om weer mee te lezen dan kan dat en de reacties zijn natuurlijk weer van harte welkom. Voor mij is het altijd weer leuk om die te lezen.


Het plan is namelijk dat ik weer op reis ga. Natuurlijk ben ik al druk met de voorbereidingen. Die ook al weer bijna klaar zijn.

Ik vertrek op 3 november vanaf Dusseldorf naar Dubai. Daar blijf ik 2 dagen en op 5 november vlieg ik door naar Bangkok. Hier kom ik dan op 6 november aan.

Het is de bedoeling dat ik daar zo snel mogelijk weer vertrek. Hoe ik precies ga reizen weet ik nog niet, maar het plan is om naar Vietnam en Laos te gaan.

De terug reis( Ja die moet je ook direkt plannen) is op 4 januari en 5 januari kom ik dan als het goed is weer aan op dusseldorf.

Dus het wachten is nu begonnen op de vertrek datum en dan kan ik weer. Ik heb er al weer super veel zin in.

Groeten Erik

  • 28 Augustus 2011 - 12:08

    Helga.:

    Leuk dat ik je dadelijk als je weer vertrekt kan gaan volgen en dat zal ik zeker doen.Ik vind het altijd leuk om te lezen en te zien wat je allemaal beleefd en doet.Ik kan daar zo van genieten ik wens je als ik je niet eerder spreek alvast heel veel reisplezier en geniet er heel veel van.

    Groetjes.
    Helga.

  • 04 September 2011 - 17:43

    De Groentjes:

    Hoi Erik,
    we hadden al vernomen dat je toch weer gaat vertrekken. Fantastisch, we zullen je zeker weer volgen.
    groeten van de groentjes

  • 04 September 2011 - 18:07

    Sophia:

    Dus, je gaat weer reizen. Leuk! :)

    Ik wens je alvast veel plezier en ik ga je zeker volgen.

    Groetjs, Sophia

  • 04 September 2011 - 19:57

    Martin En Hanneke:

    Hoi Erik,

    Natuurlijk wist ik al dat je weer weg ging maar had helemaal niet meer aan deze site gedacht. Erg leuk dat we jou straks weer kunnen volgen op je reis door thailand, vietnam en laos. Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat doen en zien.

    Groetjes van ons

  • 18 September 2011 - 20:18

    Erik:

    Hey Naamgenoot. Veel plezier met de vakantievoorpretbereiding :-). Ik zal je avonturen weer gaan volgen

  • 22 September 2011 - 19:27

    Michel:

    Succes. Ik ga het volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 52908

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: