Als het goed is.......... - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Als het goed is.......... - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Als het goed is..........

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg erik

01 December 2008 | Nederland, Hoogeveen

Nou mijn vlucht naar Bangkok is zoals verwacht geannuleerd.Aan de ene kant balen aan de andere kant gelukkig. Ik voel er weinig voor om naar een stad te gaan waar het onrustig is.Dus dat was het slechte nieuws.

Het goede nieuws is dat ik net een nieuwe vlucht heb geboekt. Ik vlieg woensdag met Malaysia Airlines naar Kuala Lumpur in Maleisie.
Daar is het wel rustig. Het is een rechtstreekse vlucht die er 12 uur over gaat doen.Als er niks meer tussenkomt.

Dus als het goed is komt het volgende bericht vanuit Kuala Lumpur.

Groeten Erik



  • 01 December 2008 - 14:38

    GJ:

    Tsss... Ik had nog gehoopt dat Erik Koekoek eindelijk weer eens met nieuwjaarsdag bij Oma zou zijn :-P

    Heel veel plezier!

  • 01 December 2008 - 14:43

    Sophia:

    Tja, het was te verwachten he?!
    Maleisie is vast ook wel de moeite waard.
    Wens je alvast een goede reis.

  • 01 December 2008 - 14:51

    Annemiek:

    hey erik

    dus je vertrekt toch niet vandaag!! en je gaat nu dus naar maleisie toe?? hopen dat de reis dan woensdag wel door gaat!

    groetjes annemiek

  • 01 December 2008 - 15:37

    Annet:

    ha erik, nou heel veel plezier daar en ik hoop voor je dat de reis goed te doen is.
    ligt je hele schema in de war nu?

    goede vakantie!

    annet

  • 01 December 2008 - 16:29

    Arjan :

    he erik fijne vakantie . en veel plezier ik zal er wel voor zorgen dat alles door blijft gaan, op je route , tenminste dat probeer ik , groete en geniet er van !!!!!


  • 01 December 2008 - 17:43

    Eric Mol :

    Nou eindelijk ga je dan. dacht al, straks weer een afscheids feestje :)
    Maar wens je veel plezier daar.
    groeten de molle

  • 02 December 2008 - 14:13

    Albert Hartgers:

    Wij wensen je een goede vlucht en een fijne vakantie we lezen wel waar je bent en hoe het is groetjes

  • 02 December 2008 - 19:56

    Hetty:

    Dus toch nog op reis! Ben eigenlijk ook wel blij, dat je vlucht niet toch nog doorging met al die toestanden in Bangkok!Een hele goede vlucht en heel veel plezier!

  • 02 December 2008 - 20:09

    Robert:

    Hé Koekie,

    Veel plezier daaro in Maleisië.
    Wens je een goede reis en we lezen de verhalen wel weer.

    Groeten Robert

  • 03 December 2008 - 10:07

    Marcel:

    In Maleisië mis je vast en zeker Sinterklaas. Heel veel plezier daar.

    Groet, Marcel

  • 03 December 2008 - 14:19

    Ineke:

    Maar Erik,

    Kom ik helemaal met de boot uit Spanje naar Nederland
    vlieg je net een paar dagen daarvoor wég uit dit land !!
    Maar aangezien je Nederlander bent en bovendien zoet geweest,
    moet het toch ook voor jou zijn een klein beetje feest !
    Daarom een gedicht (nee, helaas geen kadootje,
    want je kon niet meedoen aan het trekken van een lootje):

    Op het moment dat ik dit schrijf, zit jij al in de lucht,
    voorbereid (in zoverre dat kan) op een 12 uur durende vlucht.
    Morgen zul je in Maleisië aankomen
    en daarna al reizende door verschillende landen komen.
    Door Laos, Cambodja en Thailand
    tot je tenslotte weer in Maleisië belandt.
    Gelukkig heb je weer 3 maanden de tijd
    en heb je je thuis al goed voorbereid.
    Je gaat op zoek naar allerlei bezienswaardigheden
    en zult van elk land tegenkomen zo zijn eigenaardigheden.
    Handel je wel voorzichtig en wijs?!
    Want het is toch weer een hele reis.
    Gelukkig kan ik je volgen op internet,
    want daar wordt regelmatig wat door jou neergezet.
    Ik wens je heel veel plezier met alles daar
    en ik zal maar zeggen: "Tot volgend jaar!".

    Hartelijke groeten,
    Sinterklaas

  • 04 December 2008 - 10:32

    Ma:

    Hoi.
    Ik hoorde van pa dat je veilg bent aangekomen.
    En dat je zelfs al een reisgenoot hebt.
    Nou Erik veel reis plezier en dat je ook veel mag zien daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 52877

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: