Mischien wel, Mischien niet - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Mischien wel, Mischien niet - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Mischien wel, Mischien niet

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg erik

29 November 2008 | Nederland, Hoogeveen

Hallo Allemaal,

Hier nog even een kort berichtje. Het was niet de bedoeling om vanuit Nederland nog een berichtje te sturen, Maar ja er zijn misschien wat wijzegingen. Op het moment vliegen er namelijk geen vliegtuigen naar Bangkok.(Verwar bangkok(vliegvelden) niet met Mumbay(aanslagen)daar ga ik dus niet heen) Dat komt doordat de beide luchthavens van Bangkok bezet zijn door betogers. Ze willen dat premier Somchai gaat aftreden. Ze zijn al vanaf woensdag aan de gang en het wil schijnbaar nog niet erg lukken.Dus als de luchthaven maandag nog niet weer open is gaat mijn vlucht ook niet door.Balen dus.

Als het maandag niet doorgaat kan ik de vlucht annuleren en krijg ik al het geld weer, of ik kan wachten op de eerst volgende vlucht. Het is de bedoeling dat ik hem dan ga annuleren.

Vandaag ben ik bij d-reizen geweest en heb geprobeerd om een vlucht naar Kuala Lumpur (Maleisie) in optie te zetten, dit blijkt niet mogelijk te zijn. Dus Maandag weet ik pas wat er verder gaat gebeuren.

Ik ga vast op vakantie, maar is alleen nog even afwachten wanneer en waar heen. Als ik het weet laat ik het jullie wel weer weten. Ik weet nog niet of ik dan nog in Nederland ben.


Groeten Erik

  • 29 November 2008 - 15:41

    GJ:

    Ik had het wel op het nieuws gehoord, maar nog niet de connectie met jou gemaakt. das shit, zeg... Nou maar hopen dat het tegen maandag opgelost is... Ik betwijfel het... :-s

  • 29 November 2008 - 15:52

    Sophia:

    Ik had het er donderdag nog met oma over. Hopelijk is het daar gauw weer rustig en kan je er als nog heen. (al is de kans wel heel erg klein) Succes! En we horen nog wel wat je gaat doen.

  • 29 November 2008 - 20:01

    Albert Hartgers:

    Wij zien wel wat het wordt hoop dat het een mooie reis wordt waar ook naar toe

  • 30 November 2008 - 11:21

    Sander:

    Vervelend maar het komt wel goed.

    Succes ermee.

  • 30 November 2008 - 14:43

    Helga:

    Ik hoop van harte dat je er alsnog heen kunt
    al zie ik het somber in
    ik wens je heel veel succes het komt allemaal wel goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 52909

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: