Hallo allemaal - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van erik koekoek - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg erik

05 Oktober 2008 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij.
Zoals iedereen ziet is de hele site weer leeg.De reden daarvoor is dat ik weer op reis ga. Ik vlieg 1 december naar Thailand. Het is de bedoeling dat ik Thailand, Laos en Cambodja ga bezoeken.Hier ga ik 3 maanden over doen en dan kom ik 26 februari weer terug.

Even aan de mensen die een automatische mail krijgen als ik er een bericht op schrijf: De mailinglist ga ik vandaag ook leeg maken, omdat ik niet weet of iedereen de berichten weer wil ontvangen. Je moet je dus zelf weer opnieuw aanmelden bij de mailinglist.
Ook mensne die de vorige keer niet in de mailinglist stonden kunnen zich natuurlijk aanmelden.

Nou ik hoop dat ik weer net zo veel reacties krijg als de vorige keer, want het is erg leuk om elke keer de reacties te lezen.

Groeten Erik

  • 05 Oktober 2008 - 15:15

    De Molle :

    Hey, leuk dat we jou weer kunnen volgen met je mini vakantie.
    alvast veel plezier

  • 05 Oktober 2008 - 17:21

    Sophia Reinders:

    Begint het toch weer te kriebelen??
    Tuurlijk, ga ik je weer volgen. Veel plezier met de voorbereidingen!

  • 05 Oktober 2008 - 18:14

    Marcel:

    Nog 2 maanden nat herfstweer in Nederland en dan ga je alweer de zon tegemoet. Alvast een fijne vakantie gewenst!

  • 05 Oktober 2008 - 19:17

    Bastian & Carolien:

    Hey Erik
    Heb je weer een paar leuke maanden in het vooruitzicht. Mooi man.
    Toch wel gaaf dat je dit zo doet hoor.
    We gaan je zeker weer volgen. En willen je alvast veel plezier wensen en succes met de voorbereidingen. Maar we spreken elkaar vast nog wel een paar keer voor je weg gaat.

    Groetjes van ons

  • 06 Oktober 2008 - 03:01

    Sandra:

    Hey KKK

    Leuk man dat je weer even tussenuit gaat. Hoop dat je het erg leuk zal hebben....

    Groetjes
    Sandra

  • 06 Oktober 2008 - 08:57

    Gert Jan:

    En nu maar weer wachten op de verhalen :)

  • 06 Oktober 2008 - 12:29

    Albert (katterug):

    hoop datje veel nieuwe dingen ziet en ontmoet Gr.uut schut.

  • 08 Oktober 2008 - 20:05

    Miranda A.:

    Heey Erik.

    Dit is weer een mooie uitdaging!
    Geniet ervan.
    En ik heb me al toegevoegd aan de mailinglist... ben wel weer benieuwd naar jouw verhalen.

    Groetjes en succes met alle voorbereidingen.

  • 21 November 2008 - 16:12

    Gert Jan:

    Nog 9 dagen....

  • 24 November 2008 - 22:08

    Sander:

    Het komt nu erg dichtbij.

    Veel succes en plezier!!!

    Groeten uit Brabant,

    Sander

  • 28 November 2008 - 20:45

    Marzena:


    Hallo Erik,

    Wij hebben net met je broer over jouw reis. Kun je maandag nog vliegen? Het is op moment best spannend daar.
    Groetjes en fijne vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Hallo allemaal, Ik ga weer backpacken in azie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 52906

Voorgaande reizen:

02 Januari 2024 - 01 Maart 2024

Vietnam

03 Januari 2018 - 03 Februari 2018

Australie

12 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Een vliegticket naar Kuala Lumpur

11 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Indonesie

03 November 2011 - 05 Januari 2012

Dubai, Thailand en Laos

01 December 2008 - 26 Februari 2009

Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: